lørdag 8. oktober 2011

Høstkjærlighet





Det er høst! Jeg liker høst. Dette er mitt høstvindu. Utsikten min er upåklagelig. Jeg ser rett inn i masse trær i fantastiske farger og sol og regn og storm og det hele. Fantastisk! Sorry, skal prøve å ikke tippe over entusiastisk-kanten. Men, bare for å gjøre det hele litt bedre, idag skal jeg på konsert med Antony & the Johnsons + KORK! Det blir fantastisk. Og Gunnar skal lage middag til meg først! Score. Det blir Ganges-hyse. Skjønner ikke du hva det er? Se her. (fjern torsk, legg til hyse)


JEG GLEDER MEG!

Ellers så skal jeg skrive to semesteroppgaver til fredag på til sammen 7000 ord, jeg har fått med to jobber, jeg er med i to programmer på Radio Revolt for tiden, Nesten Helg og Ukasenderen, og jeg kommer kanskje til å få to nervøse sammenbrudd til slutt. Jaja. God helg da dere!

Ingen kommentarer: