mandag 15. mars 2010

Jeg har hørt rykter om at det er interiørblogger som er tingen. Det finnes mange grunner til at jeg ikke interiørblogger, deriblant at det ikke interesserer meg så veldig, at det ville blitt svært lite spennende og begrensende når alle kriker og kroker av min ringe bolig hadde vært avfotografert tre ganger fra forskjellige vinkler, og seriøst; hvem er det som har lyst å se en studenthybel? Å? Har du det? Okei, da er denne til deg:
Frøken Radiofjes blir interiørblogg for en dag!

Materialisme samlet i en hylle. Vakkert.

Alle mine yndlingsfolk er her et sted. Dette er bare et utsnitt altså, så ikke bli fornærma. Jeg er også veldig god på likestilling, kommer spesielt til syne der Solrun henger ved siden av Leonard Cohen.

Vinduskarmen min der jeg samler fine ting jeg ikke vet hva jeg skal gjøre med. Så gjemmer jeg hele greia bak en stol.

Bildene mine på en stk hyttevegg. Ser hvertfall slik ut.

Kjøkkenskapet mitt. Skapet er fra søttitallet, bildet er faktisk ikke det.

Anja og meg bretta origamifugler. Og de som sier at vi er en søplegenerasjon som bare ser på tv og spiser dritt. Vi spiste suppe og lærte oss kinesisk brettekunst en heeel kveld. Sunn og frisk ungdom.


Nå skjønner alle hvorfor jeg ikke interiørblogger, men er jeg redd for å ta en utfordring? Åneida. Kom gjerne med flere! (Men ikke spør meg om å ta bilder i garderoben til pensjonistsvømmelaget, det gikk så dårlig sist gang.)

Nå skal jeg av gårde og kjøpe Samuel Tramp plata, så er det Kosmorama i sju timer til. Tjolahopp!

Blogglisten