tirsdag 20. september 2011

Jeg har verdens beste musikksmak. Kremt.

Endelig er det høst igjen!

 Jeg jobber for harde livet med å gå ut de nye Dr.Martensene mine
og spiser havregrøt til frokost hver dag.



Det er skoleskoleskole, litt trening og litt kos. Også har jeg blitt med i studentradioen, men det trenger du ikke høre på. Kleint.


Uansett, høsten betyr høstmusikk. Vet du ikke hva høstmusikk er for noe? Er du teit eller?
Alle fikk vel med seg fjorårets høstliste? Her kommer årets. Enjoy!



Blogglisten

3 kommentarer:

Ranja sa...

Hei Marta!

Hva gjør du i studentradioen? Når er du på lufta? Jobber du i musikkredaksjonen? Jeg var med der for leeeenge siden, i maaaange år. Det var artig, ja.

Hvis jeg hadde brukt spotify skulle jeg sjekket listene dine, for enten å bekrefte eller avkrefte det med verdens beste musikksmal.

Hilsen Ranja

Ranja sa...

"Musikksmal", hihi, fin tastefeil det der.

Martha'n sa...

Hei Ranja!

Er nettopp tatt opp i Nesten Helg, et helgemagasin som sendes fredager mellom 15.00 og 17.00...

Så artig da! Kanskje jeg skal finne meg noe Ranja i arkivene? ;)

Synd at du ikke har spotify, du får bare ta meg på ordet da! ;)