søndag 22. januar 2012

Hei på deg, her er jeg!

Hm, det ble visst litt lenge mellom her nå, men sånn kan det gå! Godt nyttår, for eksempel.. Alt vel? Jeg har skaffet meg en sånn derre iPhone, så nå har jeg hele verden i lomma hele tiden. Det er nesten litt hektisk. Når det er sagt så blogger jeg i dette sekund fra denne lille fantastiske maskinen. Tenk på det du! Uansett, idag er det søndag så jeg skal ikke overanstrenge meg. Det er Bjella på platespilleren, te i koppen, kjæreste i armkroken og Morgenbladet i fanget (og iPhone i hånda). Ha en god søndag, så snakkes vi om ikke så lenge! I mellomtiden kan du kose deg med noen bilder i ekte hipster-retro stil som jeg har tatt med den fantastiske telefonen min, jada, den har maaange gode egenskaper.

1 kommentar:

Mike Torsvik Johansen sa...

Hei.
Jeg og to andre har et radioprogram som heter Radiofjes, og ville lage en offisiell twitterkonto for programmet, men du har kontoen @Radiofjes. Jeg ser den ikke er i bruk. Kunne vi tatt over den twitterkontoen slik at vi får det navnet?

Kontakt meg gjerne: miketorsvikjohansen@hotmail.com