onsdag 3. juni 2009

Heart-shaped glasses and bicycling


Jeg har kjøpt meg hjerteforma solbriller. Gleder meg til helga. Så driver jeg og skriver. Skjønnlitterært. Veldig uvant og vanskelig siden jeg aldri blir fornøyd. Men er på vei. Må leveres i morra så det skulle jo bare mangle at jeg var på vei egentlig.
.
Har ikke tid til å skrive mer, må faktisk på skolen. Så nå at dette er innlegg nr 51, det vil si at forrige innlegg var nr 50. Er det et slags jubileum? Eller er det like teit som de foreldrene som har selskap når barnet blir et halvt år?
.
.
Når jeg blir stor skal jeg og min Ringo sykle rundt å se like cheesy ut som dette:

2 kommentarer:

Kathrine sa...

ååh.... skjønnlitterært <3... (her må det legges til at jeg faktisk stoppa opp i fem minutter fordi jeg ikke huska hvordan det ordet staves, "og så juksa me litt" og scrolla oppover, artig ord forresten, "scrolla", hoi)

jeg synes at alle burde skrive litt mer. og så synes jeg at folk burde legge ut ting de har skrevet og liker litt på bloggene sine, for kath liker å lese.

Martha'n sa...

å scrolle-har scrolla, artig ord ja! :)

kanskje folk syns det er ekkelt å legge ut ting de har skrevet på bloggene sine, likedan som det er skummelt å legge ut egen musikk. Utrolig ekkelt.

Skjønnlitterært er et vanskelig ord, så nå skreiv jeg det igjen bare for å vise deg at jeg kan. :)