tirsdag 23. juni 2009

Picture Perfect

Soundtrack: Moby - In my heart


Den siste uken i bilder:

På Kletten, etter den første seinvakta mi i sommer. Fornøyd bare jeg puster egentlig.

Mamma hadde med seg mobilen på fjelltur, jeg la min igjen i bilen. Generasjonskløft my ass.

Johann er kjempefornøyd for at han får sitte på lasteplanet til Atle når vi skal bygge jonsokbål.

Alvhild er også fornøyd: "Martha! Vi har jo taxi på Sandsøya likevel!!"

Tony fant en galge på jonsokbålet. Artig.

Alvhild og meg har rusla til barnehagen i regnet.

Caroline har endelig fått brillene sine.

Digg med grillmat

Caroline og meg på Grøntua igår

Fin utsikt? Åjada

Caroline og Mariann i Hornhammaren


Ukens hang-up:
Ida Maria - I like you so much better when you're naked




Blogglisten

2 kommentarer:

Marte sa...

Hoi som du går på fjell! :D
Og søstera di er søt.

Jeg pakkeprakker. Masse prakk. Arti læll!

Martha'n sa...

Jepp! Jeg er flink/gal/hyper stryk det som ikke passer

Flytter du til 1.juli? Artig:)