mandag 27. juli 2009

Agurktid og andre ting

Det er sommer og agurktid. Eller egentlig ikke, jeg har mye å skrive om, men jeg har liksom konstant dårlig tid. Jaja. Men nå er det altfor lenge siden sist her. Jeg har siden sist jobba, vært i Liverpool sammen med Hege (bilder kommer senere), hatt besøk av Siri og vært på Sommerfesten på Giske. Var det fantastisk? Ja, det var det. (Ja, jeg liker å stille meg selv hypotetiske spørsmål og svare på de med en gang.)


Overraskelseskonsert med Marit Larsen, Thom Hell og Egil Olsen


Fantastiske Hadde N'jie og A Few Good Men

Christer Knudsen i duett med Hilde Marie Kjersem

Egil Olsen med Crazy Horns
Siri er veldig fornøyd

Raymond & Maria
The Margarets og felegutten

Norma Sass


Sara

Juju i Little Fish

Sommerfesten var fantastisk. Det var sykt masse folk, digg stemning, ekte Sunnmørsvær og knallbra musikk! Hadde N'jie var dagens positive overraskelse for min del, hun var rå! Norma Sass var kule, Pony the Pirate lagde kjempestemning og Little Fish er tøffere enn toget. Jeg mener; de høres ut som en mutant av Patti Smith og Juliette & the Licks, er signa av Linda Perry, har verdens kuleste dialekt og har naila rockelooken ganske godt. Er de kule? Ja det er de. Var det verd det? Jepp, det var det, selv om jeg nå mest sannsynelig har svineinfluensa. Har i alle fall hverken stemme, hals eller noe sånt, men det gjør ingenting. Nå skal jeg på jobb, må løpe.
.
Hvordan står det til der ute? Er det noen som har gjort noe kult i sommer?

2 kommentarer:

Marte sa...

Jeg finnes ikke misunnelig, men det er mulig jeg later som litt.
Bra du drar på jobb selv om du har svineinfluensa. Viktig og ikke spre det videre lissm ;)
nuss og klem

Martha'n sa...

jeg tar på meg fullstendig ansvar for å smitte hele Sande kommunes eldre befolkning med svineinfluensa. null stress! :) bra du ikke er misunnelig, det ville det jo ikke vært noen grunn til (ironi). vi snakkes på øya søta! :*