fredag 14. august 2009

bjørner og aper i herlig samspill

Jeg er på Øya, det er kult, Oslo er kul, vi er alle ganske kule, og det er kult å slække-stresse(jeg lagde mitt eget ord jeg).

Igår så jeg to konserter heelt aleine, og jeg har funnet ut at enten tiltrekker jeg meg høye menn, eller så er det jeg som tiltrekkes. I alle tilfeller meget upraktisk i en konsertsituasjon.

Så Grizzly Bear, som hadde fått altfor liten scene, men de var kule fordiom:


Kvelden ble avslutta med Arctic Monkeys, som jeg i utgangspunktet ikke var altfor gira på, men som var utrolig kule likevel. Stod alene der og, men denne gangen foran alle de høye mannfolka. Ett poeng til meg.



Blogglisten

2 kommentarer:

Kathrine sa...

haha først trodde jeg du mente høye, som i rusede på mer enn alkohol... :P

skulle gjerne vært der med dere!

Martha'n sa...

haha, neei, mer høye som i kjipe å stå bak på en konsert. ;) Du skulle vært der!