lørdag 1. august 2009

Fortsätt kör, det gör ingenting om vi dör. Jag levde en sekund.

Hver gang noen sier til meg: "Men hva skal du gjøre når du er ferdig på skolen da, Martha? Da flytter du vel hjem igjen? Trondheim er jo flott, men det er jo her du er hjemme.." så får jeg bare lyst til å brøle: "NEJ! jag säger nej, jag säger nej, jag kommer aldrig aldrig tillbaks!!" Digger denne sangen, og misliker folk som tror at jeg bare går gjennom en rebelsk fase og viser det ved å flytte langt bort liksom. ARGH!

Nej, jag säger nej, jag säger nej
Jag kommer aldrig aldrig tillbaks
Till eran stad till erat liv
Jag kommer aldrig aldrig tillbaks
Till den ni sa jag skulle va
Jag kommer aldrig aldrig tillbaks




Blogglisten

4 kommentarer:

Marte sa...

Ja nei vi er noen underlige rebeller gitt.
Har foresten begynt å planlegge Øya-løype.
Og gleder meg til å sitte i Pstereo-bu og legge Pstereo-løype :)

Martha'n sa...

Jepp slepp, rebeller i hue og rævva. Okej, kanskje ikke det siste da. Har begynt å sette meg litt inni det jeg og. Har hørt rykter om at Tommy var fantastisk? Gleder meg svært. Gleder meg til å sitte i Pstereo-bu jeg og! Selv om åtte timer i et glassbur kan lett bli klaustrofobisk. meen men.

Anonym sa...

ja, jeg sier ja. Jeg sier ja, jeg kommer alltid alltid tilbake! :P

Martha'n sa...

haha Sara, you suck! ;)