tirsdag 2. februar 2010

Your delusion imagery...

Søndag var en slapp dag. Jeg satt i godstolen med boka mi og en kaffekopp store deler av formiddagen. Så dro jeg meg på trening. Det gjorde ganske godt. Gjør ofte det. På vei hjem fikk jeg invitasjon av Anja, om jeg ville komme på middag og kos? Ville jeg det? Å jada, det ville jeg. Siri, Therese, Anja og meg stappa i oss lasagne, sjokkis, vafler og varm sjokolade mens vi stønna og rulla i vårt eget fråtseri. Deilig!
Lenge leve mobilbilder!

Som så ofte før, blei Anja og meg sittende og skravle lenge etter de to andre gjestene hadde rulla ut døra. Og ettersom kreativiteten blomstrer hver gang vi slår skallene sammen, så møttes vi dagen etter for å rusle i byen og inspireres. Høh. Det høres jo i alle fall litt fancypantsy ut da. Kjøpte to håndfuller fine knapper på Fretex. Følte meg som en litt nerdete unge i en godtebutikk. Mannen i kassa synes også jeg så sånn ut. Jaja.


Ellers så er jeg syk. Det er kjipt. Men i morgen er jeg frisk, det har nemlig jeg bestemt. Så nå leser jeg, strikker litt, hoster mye, snyter meg i strikketøyet og hører på masse fin-fin musikk på Spotify. Den nye plata til First Aid Kit er så fin! Gleder meg til konsert neste uke!

Well I see you've got your bible
Your delusion imagery
Well I don't need your eternity
Or your meaning to feel free
I just live because I love to
And that's enough you see
So don''t come preach about morality
That's just human sense to me



Blogglisten

Ingen kommentarer: