torsdag 20. mai 2010

Analogisk

Analoge bilder har mer sjel, de er blinkskudd på en helt annen måte. Blir det bra så var du heldig. Eller flink. Oftest blir det snurrig. Anyhoo, jeg ha rmange analoge bilder på veggen min, det er bare de jeg faktisk fremkaller. Men jeg har de ikke digitalt, så hva gjør jeg da når jeg vil dele alle disse vakre menneskene med resten av verden? Jo, jeg tar bilder av bildene. Metabilder i lende!

Fantastiske Siri

Hege har eventyrstund på Bakklandet

Tante Heidi er majestetisk på Somma

Tony ser ikke ut som om han er på nach

Herlige Hanne

Nydelige Mariann

Sara poserer for meg, veldig komfortabel.

Søstrene i speilet på mormors racerbil

Fabelaktige Gunhild

og hennes nydelige datter, Gyda.

Dette er det fineste bildet jeg har av min far. Mamma synes det er det styggeste.

Blogglisten

3 kommentarer:

Ragna sa...

Elsker bildet av faren din!

m sa...

Jeg liker Siri-bildet svært godt jeg!

Martha'n sa...

Ragna: takk, jeg og! :)

morten: jeg er veldig glad i bildet av siri, hun er kul!