lørdag 29. mai 2010

28.05.10

Ingen kan si at jeg ikke nyter siste rest av denne vakre byen, de flotte folkene og ikke minst sivilisasjonen. Jeg mener, det er folk her! Det skjer ting her! (At coopmarked har forlenga åpningstida fra to til tre på lørdager regnes IKKE som en aktivitet) Jeg vil ikke hjem. Joda, det vil jeg. Men jeg vil ikke reise herfra. Jeg har jo virkelig ikke grunn til å klage, jeg kunne jo vært narkotiltalt i Bolivia?

Vi dro på Familien og så Gata. Teater er kult, Familien er koselig og øl er godt.


Heldigvis var Gunnar der, da visste vi at musikken ville bli bra og stemninga god. Ohyes.

Edvin og Vienoula. V sang flott og spilte godt i Gata.

Dette heldige radiofjeset fikk avskjedsgave av verdens nydeligste Fiona.
Oi, du kan lese

Motown Supersound aka Gunnar og Kim.

Kariña!

Sjakktrekk å sitte i baren? Vel, kanskje ikke. Petter er i alle tilfeller flott.

Når det begynner å bli blurry er det på tide å dra hjem. Så det gjorde vi.

Blogglisten

3 kommentarer:

Karoline sa...

Nydelige menneska, og derav bilda. Flikeste Martha :)

Anonym sa...

Syns ikke du trenger flytte jeg! Du kan vaske litt for mat og lære meg foto for losji;)
Fiona

Martha'n sa...

Sounds like an offer I can't refuse! ;) Kan lære deg foto uansett jeg, du er jo så flink å lærer så raskt! Ordnings blir det. :) Men kjøp deg kamera! :)