onsdag 7. juli 2010

Junifrekvenser

Laptopen min henger i en tynn tråd for tiden, så derfor blir det svært lite oppdateringer på denne fronten. Men her er noen bilder av det jeg har bedrevet slutten av juni med. Alvhild og Olav har bygd kaninbur, jeg har vært i Våge og flytta kalver sammen med tante Heidi og min lillebror Anders, jeg har stekt sveler med min mormor, drukket vin med Gunhild og vært mye ute. Filosofering er best utendørs. I tillegg har jeg vært på femdagers fjelltur med min mor og hatt kjærestebesøk, men de bildene kommer kanskje en annen gang. Forhåpentligvis.

Nå skal jeg sette meg ned og produsere noe. Når jeg jobber hele tiden merker jeg ikke at tiden flyr, så jeg tenker at dersom jeg lager noe fysisk så har jeg faktiske bevis på at tiden går. Og det trenger jeg. Nå er det tre uker igjen til Storås, Trondheimstur og Lars Winnerbäck-konsert med min kjære, og jeg trenger at tiden går. Fort!
Ellers da? Hvordan går det med deg?

Blogglisten

4 kommentarer:

Karoline sa...

Idyll! Hva skal du produsere? :D

Unknown sa...

Driver og bretter lommebøker for full fres nå. Skal visstnok selge de i ei krambu her under årets sommerhelg. Spenstig. Ellers så tenker jeg å lære meg å strikke. Eller lage mat. Noe produktivt i alle fall. Kanskje jeg skal bli dritgod på kaker eller noe sånt? Forslag? :)

Sol sa...

Lars Winnerbäck og Melissa Horn på Olavsfestdagene? det skal vi og :)

Martha'n sa...

Jeppjepp! Gleder meg! :)