onsdag 30. mars 2011

Gratulerer med dagen! Jo, takk skal du ha.

Dette radiofjeset har vært syk og svak i altfor mange dager nå. Guess what? Det suger. Fikk heftig betennelse i visdomstanna mi forrige uke så jeg går på en hestekur med antibiotika, og for å toppe alt dette kjipe så er folk så utrolig teite! Jada, jeg vet at jeg høres barnslig ut og alt det der, men hey. Det er bursdagen min. Jeg har lov. Feks: Dagbladets sak om integrering i arbeislivet kan av noen tolkes sånn. Hva er det som feiler folk?? Jeg skal snakke mer om ting som irriterer meg en annen gang. Feks skomoten i Buenos Aires. Argh. Men fordi det er min bursdag, og jeg skal gjøre alt jeg kan for å bli bedre til i kveld for da skal jeg nemlig spise sushi og se Chicago på spansk hjelpemeg så driter jeg i alt som irriterer meg. Så legger jeg heller ut et bilde av meg selv. Jepp. Det gjør jeg.


Et stk Radiofjes portrettert av godeste Milton.



Blogglisten

Ingen kommentarer: