torsdag 11. august 2011

Pin it!

Hei og hopp og hu hei hvor det går! Jaja. Siden sist har jeg flytta. Det tar på å flytte. Nå er vi nesten ferdige. Deilig. Jeg har også blitt student. Igjen. Ikke verst. Men du, si meg, har du hørt om Pinterest? Det er det mest fantastiske jeg har vært med på. Og dersom du, som meg, prøver å på en eller annen måte ta vare på alt det kule du finner på nettet uten å helt få det til, så kommer du til å elske Pinterest du også.

Det som skjer er at du melder deg inn, og installerer en knapp oppe på nettleseren din som sier: Pin it! Så når du da ser et kult bilde, en god kake, en fin kjole, hva som helst egentlig, så bare trykker du Pin it! Hvis du, som meg, blir litt engasjert, så kan du rope det i tillegg! Pin it! Så blir bildet, med kilde, lagt til i den kategorien du vil og lagra forevah... Stilig? Sånn her ser min ut feks. Sjekk ut!




Blogglisten

Ingen kommentarer: