fredag 30. januar 2009

Tell me your secret..

Jeg har oppdaga noe fantastisk/skummelt (stryk det som ikke passer)
Nemlig http://www.postsecretarchive.com/

Postsecret er et nettsted der folk lager postkort med sine innerste, mørkeste, mest hemmelighetsfulle hemmeligheter. Hvem skulle tro at det er så fantastisk å lese andres innerste, forbudte tanker? Vel, det er hvertfall greit å vite at det finnes folk som er mer føkka enn en selv. Sjekk ut."My love for you is better than any Regina Spektor song." Fy faen, den er heftig.




Konseptet finnes på norsk også: http://hjartesmil.blogg.no/



Har du noen hemmeligheter?

Her kommer noen fra meg:

Jeg forelsker meg bare i gutter jeg vet jeg ikke kan få, og hvis det viser seg å være feil så vil jeg ikke ha dem likevel.

Jeg bruker så mye tid på å tenke på, og glede meg til fremtiden at jeg glemmer å nyte nået.

Jeg er egentlig veldig nerd.

6 kommentarer:

Anonym sa...

Jeg ser egentlig ikke så spenstig ut i trikot som mange tror. Spesielt ikke i den av fløyel.

Og jeg tror egentlig ikke jeg liker flaggermus.

Life is what happens when you're busy making (other?) plans. (håper jeg husket John rett)

Anonym sa...

Ja, du Little Miss Radioface; dette skriveriet ditt, eller bloggen din hvis du vil, er jo en underholding å lese. Så selv om alt skrevet ikke er alt lest, så liker jeg det. Spesielt is-tingen! Skal bli en regular reader, så keep up the good work!

Anonym sa...

Jo, secrets fra meg.

Jeg hører på musikk for å overdøve tankene

Jeg er en fredlig person, så i hode lager jeg krangle-scenarier med personer jeg missliker.

Jeg vil kunne mest om alt, men føler jeg ligger alt for langt bak skjema

Karoline sa...

Jeg er livredd dyr som ser ut som mennesker, og mennesker som ser ut som dyr.

Jeg tror ikke på gud, men ønsker til stadighet at jeg gjorde det.


Jeg elsker lukten av skumgummi.

- Postsecrets er nydelig, og hjartesmil er like fin som navnet.

Martha'n sa...

Så fine dere er!
Peder: Den fløyelen kan være litt vrien avogtil, og trikot i seg selv er vel ikke det enkleste å "pull off", men jeg har troa på deg.
Jack: Jeg har litt samme problemet med de krangle-greierne, skal vi møtes engang og ta en skikkelig fight?
Karoline: hvilke dyr ser ut som mennesker? Jeg syns det er litt betryggende at du ikke tror på gud, men det er jo bare meg da. Og hvordan i alle dager lukter skumgummi??

Karoline sa...

ehm: aper,neseaper,apeaper,dovendyr,ulvehunder,
lange-tynne-svære-hunder. iiiu.

Skumgummi lukter GODT! Anbefales som alternativ rus? uten virkning? Tankekors.