mandag 6. april 2009

I wanna sink to the bottom with you..

Hello, long time no see. Jepp, det er min feil, I know. Siden sist har jeg blant annet hatt bursdag, når jeg tenker over det så har jeg hatt bursdag i ei uke nå. Fått masse fint har jeg og. Men nok om det. Jeg føler meg som en bortskjemt drittunge. Og det er jeg vel strengt tatt.

Ellers så er det påskeferie! Og det er deilig kan man tro. Nå er det jobbing hele uka bortsett fra torsdag. Da har jeg fri. høh. Anyway, før jeg dro hjem på fredagen så møtte jeg min kjære Hallvar som jeg ikke har sett på ordentlig på over et halvt år. Vi stakk, av alle ting, på kunstmuseum. Og angra vi? Åneida. Det var Håkon Gullvågs bilder på Trondheim Kunstmuseum.


Fantastisk! Så var vi ordentlig arty-farty og drakk kaffe på Ni Muser etterpå.

På fredagen tok Sara og meg siste bussen fra Trondheim til Ålesund. Og for å si det enkelt; det ligger perler fra Surnadalen til Molde. Minst. Kom frem sent i Ålesund så overnatta der, så kom mamma og Alvhild og henta oss på Hareid på lørdags morgenen. Koselig. Så hadde vi dødtid på Larsnes. Artig.
Lørdagen var det utrolig fint vær! Uten-jakke-vær liksom! Fantastisk. Kvelden var artig, men jeg skjønte liksom ikke hvorfor jeg var så hes når jeg våkna, men det skjønte jeg når jeg hørte hva vi hadde hørt på/skreket til. Så hvis det er noen som ikke har fått det med seg, (skal godt gjøres, skrek det ca 7000 ganger på lørdagen) "I wanna sink to the bottom with you!!!!" Jadda, good times. Jeg fant ut akkurat nå at jeg skriver ganske mye engelsk.



Kjærestepar


Dagens sang:

4 kommentarer:

Marte sa...

Hallvar er fin og du skriver mye engelsk.
;)

Kathrine sa...

jeg blei småsentimental av overskrifta, jeg... ååh... nittitallet! (det nye åttitallet eller noe sånt)
og jeg husker vi så på håkon gullvågs bilder i en religionstime. hoi, hoi. litt av en kar, du. (sjekk hukommelsen a gitt, jeg skryter ikke for ingenting av den!)

ja, dette var bare en liten bloggepause i all lesinga. tjohei. kos deg.

sara sa...

Takk for at du legge ut ett sann fint bilde ta mej!! *kremt*
Bortsett frå d e du kul! :)

Martha'n sa...

d e et fint bilde, tenk!! Å d e enda finare d ej la ut no ;)
flaks at du allereide e glade i mej..