torsdag 23. april 2009

One should never fall in love with things that last...

Ser at tittelen på innlegget ser litt trist ut, men er på Madrugada idag og tittelen er fra sangen The Lost Gospel. Se bare her:


When your heart beats within mine
No I never ever want this thing to pass
One should never fall in love with things that last
.
.
.
.
Disse dagene ser veldig sånn ut for meg:Men det er greit, Kleenex er godt. Jeg er altså syk, men det ordner seg, er på bedringens vei nå.
.
.
Ellers så har denne søte tuppelura bursdag idag!

Gratulerer med dagen Hauffersen!

What else is new? Jo, jeg har skifta objektiv på kameraet. I stedet for den jeg har til vanlig, som er 18-135mm, har jeg nå den som hører til på det tredve år gamle analoge kameraet mitt, som er et 50mm objektiv. Og det er så fint! Veldig lyssterkt (i forhold til det andre, i hvert fall) og jeg liker at det ikke er zoom. Og at man må stille fokuset. Og at det alltid blir bare liiitt blurry uansett. Så jeg har tatt masse bilder. Jepp. Noe må man drive med når man er syk.

Så har morra til Hege vært på besøk, og hun er så søt! Tar meg med på lunsj når Hege er på skolen, koker kaffe før jeg har stått opp og baker kake. Deilig med litt mamma-påfyll.

Så har jeg vært på skolen, og der ser man på Team Antonsen på youTube. Se, de koser seg da!

Se, jeg har fått orden i sysakene mine! Nå har jeg ca en meter med øreringer. Deilig.

.

.

Så må jeg bare understreke nok en gang at

JEG ELSKER VÅR!

Ingen kommentarer: