torsdag 16. april 2009

The sun is up, the sky is blue, it's beautiful and so are you...

Da var påska over gitt! Jeg har jobba masse og kost meg masse. Det beste av alt var å komme hjem til VÅR! Hjemme er det jo varmt og greier. Vi spiste frokost i hagen og bare kosa vårs.

Var på biltur med Ingeplingeborg..og så på solnedgangen. Over horisonten. Og med litt fantasi ser man hellinga av jordens overflate. heh.Jeg har da lagt inn bilder fra mobilen, derav litt (les:veldig) dårlig kvalitet. Men you get the picture. Got it? The picture liksom? haha..

Påska var som påsker flest: full av besøk. Heldigvis bare søte sådan.
Jeg har lest bok med Oda
Og hoppa trampoline med Eirill, Emilie og Alvhild
Spist is og muffins ute i hagen
Plukka nyblomstra kirsebærtre
Og til slutt så tok jeg bussen tilbake til Trondheim med denne rare damen. Vi lo vel omtrent sju timer i strekk. Og hang hverandre ut på facebook på mobilen. Herregud, vi er nerd.
På ferja fra Vestnes til Molde - Sunnmøre på sitt beste..?
Og når jeg kom tilbake til T-town så er det søren meg ta vår her og. Fan-fuckin'-tastic! Så nå er det bare å kjøre 120% på skolen og sånn frem til sommeren. Jeg gleder meg.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Heia snuppa, ville berre informere dej om neste gong vi skal på biltur, e d en masse finere å tøffere bil :) Mamma å pappa he kjøpt sej ny bil i dag, å fikk bytta inn sitronen :D
Stoor klem Ingeborg

SureSara sa...

Jau! D e flaks for dej at ej allerede e gla i dej!! herregud, din staur! :P

Sara sa...

BTW..rekna me d e den dårlige kvaliteten på bilde som gjer mej så stygg! :)

Martha'n sa...

Grattis me ny bil! Gleda mej til biltur:) Å ja Sara, d e berre bildekvaliteten so e unormal;)