torsdag 31. desember 2009

Har lagt inn bilder fra mobilen, og lastet ned ny bildeopplaster-sak på blogspot. Dvs at bildene får snodige størrelser, og jeg får tekniske problemer. Herlich.









Linda og meg var skikkelig breiale, og avtalte fjelltur på 2.juledags morgen. Ikke lurt. Vi brukte mye lenger tid enn normalt, da det var utrolig glatt! To timer senere er vi skjelvne i beina, stive i alle muskler og glade vi har livet i behold. Vi ramla hele veien ned, og jeg har vondt i venstre hofte, høyre skulder, høyre ankel, og tre forskjellige steder på venstre rumpeball. Det er fjellturen sin det!



Linda har fått seg en ny venn

På toppen av Øyna, vanligvis glade for å ha nådd toppen, i dette tilfelle, lykkelige for å ha overlevd.


Fint vær på fjellet da, selv om det er livsfarlig og glatt.


På jobb på julaften. Koselig.




Mormor er kjempeskummel



Skal finne på noe mer lurt å si når jeg får kurert min teknisk amøbehet. Until then: Godt Nyttår!


Post nummer 100 forresten, I'm just saying...
Blogglisten

Ingen kommentarer: