lørdag 12. desember 2009

julesmuler

Dagens sang: Conor Oberst + Gillian Welch - Lua



"The mask I polish in the evening by the morning looks like shit.."


Igår hadde Hauffersen og meg juleverksted. Makan så kreative! Kan selvfølgelig ikke vise frem noe, for det er jo liksom gaver da. Men har tatt bilder, så etter jul kommer det nok. Når man lager julekort så er det også fint å skrive noe litt fint på. Så nå har jeg lest alle de fineste bøkene jeg vet om for å finne fine ting å skrive. Nerd? Muligens. Litteratur er vakkert!


Mammaen min er nydelig. Et lite utvalg av adventskalendergavene mine. Den dagen jeg fikk hjertesjokolade og en sammenbretta hundrelapp var jeg selve definisjonen på lykke.

Det nærmeste dere kommer å få se julegavene jeg har lagd. Men de er litt fine innepakka og da.

Blogglisten

Ingen kommentarer: