mandag 18. januar 2010

Diamanter & Kirsebær

Pony The Pirate gjorde en kjempekonsert på Klubben på lørdag! Så selv om jeg egentlig ikke liker Klubben som konsertlokale så godt, så ble jeg ikke skuffa. Det var veldig okei. Kjøpte plata deres i forrige uke, og den er veldig kul! Anbefales veldig, tror de har den til under hundrelappen på Platekompaniet nå. I'm just saying..




5.februar spiller så John Olav Nilsen & Gjengen på Blæst, det blir supert! Blæst er et kult lokale, John Olav Nilsen & Gjengen er et kult band, med ei kul plate som jeg også kjøpte forrige uke. Hm, I sense a pattern here.. Anbefales virkelig! Jeg liker denne nye norske musikken, mistenkelig mye bedre enn felemusikk. Åh, nå er det kaffe på g.



"..for det e meg og deg, i verdens skjønneste løgn
kom an, kom igjen, vi lurer oss sjøl i kveld.."

Blogglisten

2 kommentarer:

Marte sa...

Får sånn sommer-stemning av 'diamanter og kirsebær'!!
I sommer vil jeg også være med på Sommerfest!
Sommersommersommer

Martha'n sa...

Men sommerfesten er samtidig som storåsfestivalen! og jeg har egentlig litt lyst dit. kanskje. vet ikke.