lørdag 10. april 2010

"Never known a girl like you before.."

Jeg har nå bokstavelig talt hatt påskeferie. Har ikke tenkt noe, snakka med noen og i alle fall ikke blogga. Jaja. Men nå skal jeg liksom være tilbake for fullt. Er egentlig ganske enkelt å gi 120% på skolen, trening osv så lenge det er vår. Jeg digger vår. Den første utepilsen er overstått for lengst, forkjølelsen i kjølvannet av den første utepilsen holder nå på å gi seg og da er det krem. Alt er krem. Eller nosånt. Fikk henta sykkelen min igår også så nå ruller jeg igjen rundt i Trondheims gater på min nydelige blå sykkel. Ingen som husker hvordan den ser ut? Her er fasiten:
Nokså kul. Jepp. Med en svingradius like stor som et lite uland, så er det klart at jeg er kuleste kidden i gata for øyeblikket.

Ellers så har jeg tatt litt bilder i påska, men gidder ikke legge de ut på nytt, du kan sjekke ut noen av de på Flickr.

Egentlig var det bare dette jeg skulle dele, musikk er nemlig alt. Og på en dag som denne, med strålende sol, masse våryre mennesker i gatene, nyforelska sykkel og nettopp hjemme fra trening, så er det denne sangen på full styrke som teller. Godsang!

Edwyn Collins - A Girl Like You


Blogglisten

Ingen kommentarer: