søndag 11. april 2010

Spring Soundtrack

Som vi alle vet så skaper musikk stemning. Og for lettere å komme i riktig stemning så hjelper det ofte med flott soundtrack. Så i dag har jeg laga ny spilleliste på spotifyen, med bare godsanger. Og jeg har ikke vært en ukritisk røy som bare har slengt på alt jeg liker, åneida. Her har det vært et veldig smalt nåløye å komme seg gjennom dersom man skulle være så heldig. Listen varer akkurat tre kvarter-ish og er fantastisk. Jepp, den er det. Men får du høre? Neida, aner ikke hvordan man liksom deler sånne lister jeg. Teknisk amøbe 2010, vote for me!

Men jeg kan jo skrive den opp på en estetisk pen måte? Og linke til tacky YouTube-videoer? Det går an det, ikke sant?
(Jeg er ikke så veldig uforutsigbar altså, mye i samme stil her liksom)

1. Marlena Shaw - California Soul
2. Bay City Rollers - Bye Bye Baby
3. Patti Smith - Rock N Roll Nigger
4. Patsy Cline - Back In Baby's Arms
5. Blondie - One Way Or Another
6. Chubby Checker - Let's Twist Again
7. Edwyn Collins - A Girl Like You
8. Jerry Lee Lewis - Great Balls Of Fire
9. The Monkees - I'm A Believer
10. Dolly Parton - 9 To 5
11. The Beach Boys - Barbara Ann
12. James Ray - I've Got My Mind Set On You
13. Tom Jones - It's Not Unusual
14. The Knack - My Sharona
15. The 5.6.7.8's - Woo Hoo
16. Queen - Don't Stop Me Now

Garantert stemning på tre kvarter!


Blogglisten

1 kommentar:

Marte sa...

Haha! Herlig herlig :D