fredag 30. april 2010

Rays of sunshine

Noen dager regner det, noen dager er man fyllesyk, noen dager stresser man til eksamen, noen dager kunne man ønske man bare kunne vinne i lotto og være ferdig med det, og når alle disse samles på én dag så er det jaggu bra at det kommer overraskelser i posten! Det har seg da sånn at for en stund siden så ble fantastiske Gunn fra fantastiske Maganda  midlertidig sinnsyk eller noe i den dur, og bestemte seg for å gi bort masse av de fine tingene hun hadde laget. Og i dag kom denne i postkassa:


Er ikke den fin vel? Åjoda, denne skal få kjørt seg ja. Sjekk ut bloggen til Gunn og også epla-butikken!

Etter å ha fått denne overraskelsen som absolutt forbedret denne ganske så grå dagen, så får jeg da en e-post fra min kjære mor. Hun har bestilt tur for oss to, med Den Norske Turistforeningen. Vi skal altså tilbringe fem dager i fjellet der vi skal gå på lange dagsturer, trene Yogalates (haha) og lære om motivasjon og kosthold og slikt. Artig? Artig! Dette blir bra gitt. Og i kveld skal jeg til Marita og spise reker. Nam.
Og neste helg skal jeg søtten meg ta til Berlin! Og der skal vi jaggu meg se The National OG Hege! Hiv og hoi, livet er fersken!



Har min kjærlighet til The National smitta over ennå? Ikke? Vel, jeg gir meg ikke. Dette er sangen deres fra plata Dark Was The Night, som er fjorårets beste plate. En velprodusert samleplate med alle artistene du trenger. Det er fantastisk. Og det er denne sangen og.


Blogglisten

Ingen kommentarer: