fredag 24. september 2010

I was young when I left home

Hvordan har du det? Sånn egentlig? Går det greit, sånn langt inni deg?

Jeg har det fryktelig greit. To av mine jevnaldrende venninner har fått barn de to siste ukene, og det er jo alltid trivelig. Jeg har hatt kjæresten på besøk, som plutselig kom to dager før han egentlig skulle, åj, det var jo hyggelig. Ellers ei venninne av meg bortreist, så jeg er hus/kattepasser og bor for tiden i et stort, gammelt, fantastisk hus med en stor, fantastisk veldig ny TV og ei hyper katte. Det er deilig å få være litt for seg selv. La oss bare innse det: familielivet er ikke noe for meg. Masete unger, sure foreldre, trusler om manglende lørdagsgodt og gullrekka på en fredagskveld er ikke noe for meg. Vil se Urix jeg. Vil ha fred til å kunne lese når jeg vil. Og nå får jeg det. I Låna. Det Fantastiske Store Huset. Jaja. Nå er det bare å jobbe meg gjennom helga, så drar jeg til Trondheim på mandag. Vet ikke jeg. Har det bra.





Blogglisten

2 kommentarer:

Marte sa...

Bor du i huset, store huset? Til Gunnhild (navne-jernteppe)? Det fantastiske vakre som jeg fikk se når det ikke var ferdig?
Deilig t dæ! :D
Og deilig t oss når du fryktelig snart er her ;)

Unknown sa...

Jess! Det gjør jeg :) Er dritskummelt å være der aleine om natta, men fantastisk er det!

Nå er det like før! :)