tirsdag 14. september 2010

Jeg begynte å lure på om jeg hadde blitt streit. Litt sånn: faen, fast forhold, jobb, rutiner og allværsjakke. ALLVÆRSJAKKE??! Joda, jeg har kjøpt meg allværsjakke. Jeg vet. Dette er begynnelsen på slutten. Så for å ikke la denne altfor streite livsstilen kvele meg, bestemte jeg meg for å prøve å være litt spontan.
 Å være spontan når man er i Trondheim feks, er ikke så altfor vanskelig. Men når man har grodd fast i periferien der selv et doktorbesøk tar en hel dag og må planlegges til minste detalj, så forsvinner spontaniteten litt. Men jeg gir ikke opp! Åneida.

Så en formiddag før jeg skulle på jobb, så bestemte jeg meg for at jeg vil på tur. Det har seg nemlig slik at Arcade Fire drar på Europaturné i nov/des, og det hadde ikke nødvendigvis gjort noe å få det med seg. Først spurte jeg min kjære om han ville bli med, og heldigvis var han full så han var ganske medgjørlig. Så brukte jeg formiddagen på å finne ut hvilke byer som hadde ledige billetter, billigst flyreise og endte til slutt på Düsseldorf. DÜSSELDORF?? Jada. Vi skal til Düsseldorf. Det er litt merkelig egentlig, at jeg som er selverklært lite interessert i Tyskland har hatt tre turer dit i år. Men for faen, jeg skal se Arcade Fire!


Düsseldorf, sommerstid. 
Legg til endel slaps og sure, innepakka folk, og det er hva jeg forventer av Düsseldorf anno november.

Men det spiller ingen trille, for jeg skal ha med min kjære, konsertbilletter og allværsjakka. Ohyes.







Blogglisten

1 kommentar:

Kathrine sa...

arcade fire er kule. jeg har sett dem, sjæl.