onsdag 17. desember 2008

Oh, happy days..

Da er det jaggu juleferie! I morgen er det felles klasselunsj med lærere og greier, så ser vi en film i spansken så er vi ferdige. Å, bortsett fra festen på kvelden da. Jadda, vi går på en privat "voksenskole", så vi får ha fest. Med alkohol. Det gleder vi oss til. Men ikke for mye, for fredag morgen er det sju timer med buss på agendaen. Agenda er et undervurdert ord. Det burde man bruke mer. Men nå er det noen dager siden sist her. La meg fortelle:

Fredag: Siste kveld før Calle føyk, så vi dro ut sovesofaen, spiste smågodt og så Alene Hjemme 2. Den er fin altså. "I don't think people forget you, they just forget to remember you.." Seriøst, gi den gutten en medalje.


Lørdag: Calle reiste tidligtidlig, og vi sa hadet i halvsøvne før vi krøyp opp igjen i loppekassa. På kvelden kom det noen fine folk, og vi kokte gløgg, stekte lussekatter og laga lenke av glanspapir. Også blei det perla supermarioting. Artig.

Marte og Andrea spiser lussekatter og drikker gløgg..


Thea er superkonsentrert og lager Yoshi av nabbiperler..




Hege er kjempefornøyd med svenskesoppen sin..



Søndag: Hege reiste hjem på kvelden, så vi hadde lang frokost sammen og pakka opp pakkene fra hverandre. Jeg fikk t-skjorte, se så fin

"Jeg kjenner en som har en venn som hadde tenkt til å tisse i kryss med Gerhardsen!"


Så dro vi til byen for å se Kongens Gave, et julebarneteater av SIT. Spilte på utescena på torget, kjempekoselig!


Seriøst kjempekoselig, løp og se! Spiller til og med lørdag på torget.

Senere på kvelden, dro Hege til flyplassen og jeg dro til Anja-søte på julekosekveld. Anja var så søt at hun laga boller med kanel og sukker..


Mandag tirsdag klappklappklapp, gikk i ett. Idag har jeg styra masse, er det skole, er det ikke skole? Det var ikke skole, viste det seg til slutt. Har gjort meg ferdig med julegavene (!), så nå skal jeg bare stresse med pakking og slikt før jeg tar ferie. Og nå er Marte-søte-fløte her, så fred ut.

2 kommentarer:

Karoline sa...

Så koselige bilda:) Æ ska præss mæ litt mer på dæ over nyttår,åhå du ska bi så lei. GOD JUL kjære Martha,kos dæ nå så innåt;)

Martha'n sa...

DU er koselig! :) Æ bi aldri lei. Si æ. eller noe sånt. MEN, det må du bare gjøre. press i vei! :)
God jul kjære, vi snakkes over nyttår! puss