mandag 16. februar 2009

Darling can you tie my string?

Da var det vinterferie gitt! Reiser hjem i morra til min kjære lille søte Alvhild som blir fem år på søndag. Drar med meg Hege og, det blir en tur med mye natur og en eneste sammenhengende matorgie. Håper det er bart hjemme, har store planer om å gå i converse når jeg kommer hjem. Her er det veldig lite bart. Sånn så det ut da jeg stod opp i morges:



Så i min lengsel etter sommer og sommerfølelse, er dette sangen som surrer i hodet. Finfin. Lytt og nyt.



I got two armfuls of magazines for you
I’ll bring em over
so hang your holiday rainbow lights in the garden
hang your holiday rainbow lights in the garden and I’ll
I’ll bring a nice icy drink to you

Let me come over I can waste your time I’m bored
invite me to the war every night of the summer
and we’ll play G.I. blood, G.I. blood
we’ll stand by the pool
we’ll through out our golden arms

Darlin can you tie my string
killers are callin on me
my angel face is fallin
feathers are fallin on my feet
darlin can you tie my string
killers are callin on me

Stay near your, stay near your television
set it up outside
and hang your holiday rainbow lights in the garden
hang your holiday rainbow lights in the garden and I’ll
I’ll bring a nice icy drink to you

Let me come over I can waist your time I’m bored
invite me to the war every night of the summer
and we’ll play G.I. blood, G.I. blood
we’ll stand by the pool
we’ll through out our golden arms

Darlin can you tie my string
killers are callin on me
my angel face is fallin
feathers are fallin on my feet
my angel face is fallin
feathers are fallin on my feet
darlin can you tie my string
killers are callin on me
darlin can you tie my string
killers are callin on me

3 kommentarer:

Anonym sa...

Heisann!:) tenkte ej måtte fortelle deg her me at ej glede meg til du kjeme heim, å ej glede meg til å sjå deg igjen!!:D og kan også informere om at å gå med converse e fullt mulig berre du helde deg på veien å ikkje begynne å tulle med å gå i skog å mark..:P

Du tvilte no forresten ikkje på at eg e flittig blogglesar vel? e inn både titt å ofte å snike, tittare å oftare enn du oppdatera faktisk..:P

Synnøve:)

Martha'n sa...

hehe, e kjekt å høyre. No e d berre pakkinga igjen, å first thing in the morning so e ej på vei. :) Mamma sei d e for mykje snø til å gå me converse, men ej teke dei me likevel ej;)
Kos dej so lenge, so snakkast vi:)

Karoline sa...

Med på en repetering ja,erru gærn:D
Dere har så fin utsikt at æsj.
Du får ha en finfin tur hjem, hils Alvhild og si at Mamma Mia rocks! ;p