søndag 15. februar 2009

Fredag 13.

Fredag skulle være en slappe-av-dag. Det gikk ikke. Vi fikk besøk av ex-roomiesene våre. Artig ord. Og det tok av. Piker, vin og sang. Sladder, dansing og drikking. Sofistikert frukt fra Ultra som smakte stikkelsbær. Alt det her kombinert med CDen "Tarans Mix Fjorårsfest" gjorde virkelig susen. Det var superkoselig, og min yndligsdel av kvelden var når Taran og jeg stod ute og så på snøen. (det er utroooolig mye snø her nå) Jeg spurte om jeg kunne dytte henne i snøen og hun sa ja. Så da gjorde jeg det. Og det var gøy. Så sa Taran at jeg måtte ta bilde med mobilen hennes, men hun måtte bare slette noen andre først, det hele tok veldig lang tid og Taran lå der veldig lenge, og jeg lo veldig mye. Taran, send meg de bildene?

Soundtrack: The Divinyls - I Touch Myself


8 kommentarer:

Knowledge Bhai sa...

nice blog...keep it up

Anonym sa...

haha, hadde helt glemt de bildene jeg! men sender deg dem, ser ut som en liten engel i snøen:P

Martha'n sa...

haha, tror det var poenget og, men du må vel ha fått influensa? lå jo der kjempelenge.. :)

Anonym sa...

det jeg husker er at da jeg kom hjem lurte tutti på hvorfor jeg var rød på fler steder på kroppen og jeg var veldig dårlig i går, men var nok bare fyllesjuk tenker jeg

Martha'n sa...

haha, herlig! Var en gøy kveld i alle fall:)

Anonym sa...

I og med at nevnte happening også resulterte i et brev til meg, takker jeg samtlige gjennom denne kommentaren. Jo, jeg skal prøve å få til en trondheimstur når det våres (altså når det er converse-føre, M.) og takker for invitasjonen:) Det er synd om T. da er blakk og arbeidsløs og i Tønsberg, men godt å vite at hun ellers har det bra (eller kanskje hun er rik og arbeidende når hun kommer dit, OG like lykkelig). Ellers sliter jeg selvsagt med å sove i og med at jeg savner dere så mye - det er selvsagt en veldig uheldig kombinasjon - men sett ut fra alternativet (altså at jeg er hos dere og Martha forlanger å dytte meg i snøen, samtidig som jeg må slette bilder på mobilen min), er det til å leve med. Inntil videre...
Takk for brev! Trivelig å høre fra dere! Og jeg tror ikke CA gjorde noen skandaler i løpet av fjorårsfesten - hvis dere bekymret dere for det.

Martha'n sa...

Hehe, håper du likte brevet, meninga var at det skulle treffe midt i hjarterota. :) Må gjerne skrive et svarbrev, akevittpåvirka eller no. Rødvin funker også greit. Bare spør oss, we know.
Du vil ikke komme oppover til Kosmorama forresten? Morten, Siri og meg skal være frivillige. Hvis du ikke sier det til noen så kan jeg prøve å slippe deg inn gratis. :)

Anonym sa...

Neppe før til sommeren. Men jeg er stadig formuende, så det ville uansett gått bra:) Hils Unge Prytz og Siri.