onsdag 27. mai 2009

Duets

Hear hear: Når jeg finner min pojk så skal vi synge vakre duetter hele dagen lang.

Sånn som Lars Winnerbäck og Miss Li gjør - Om du lämnade mig nu


Eller Ane Brun og Lars Bygdèn - This Road



Eller kanskje som Sonny og Cher (jeg må spare hår) - I Got You Babe



Eller som de søte nerdene i The Moldy Peaches (eller i Juno) - Anyone Else But You


Eller som Sondre Lerche og Lillian Samdal - Modern Nature



Eller vi kan være nydelige som Nina Kinert og Love Olzon - A-Worn Out


Realismen lenge leve.

4 kommentarer:

Sol sa...

søta;)

Marte sa...

"jag kanske skulle leta upp nån yngre
som en fjäder i hatten"
Huhu, jeg kan være din fjær i hatten Lars!
Nei huff nå ble jeg ekkel...

Martha'n sa...

haha, ingenting ekkelt med det!
Jeg kan walke any road jeg, så lenge det er med Lars Bygdén! ;)

sols, du er søt!

Marte sa...

Sikker? På ekkel-biten altså. Jeg ser/hører 'Solen i ögonen' for tredje kveld på rad. Ut å treffe folk snart sa du...!?