fredag 8. mai 2009

Muffins i hue og rævva

Denne uka har jeg: hatt to tentamener, to prøver, to innleveringer og en fremføring i analyse av hypotetisk-deduktiv metode. Så for å si det enkelt: Idag baker jeg muffins. Jeg har hatt en nokså crappy uke, er sliten som få og i tillegg monster-blakk. Da hjelper det at man kan sitte på en fredag med hjemmelaga muffins, høre på Queen og gaule "can't anybody fiiiiind meeeeee somebody to loooooove?!?" Jepp. Mange positive ting der altså. Nå må jeg bare bli ferdig med historieinnleveringa, spanskfremføringa, engelskfremføringa, engelsktentamen, sosiologi og sosialantropologiprøven, norskprøven, kommunikasjon og kulturinnleveringa, sååå er det...eksamen....
Men jeg får lønn på tirsdag så da er all good.

Morra di er mann.

Grunnen til at jeg smiler akkurat nå:

Dette er meg: (bortsett fra der han spiller piano med rumpa, det skal jeg ha meg frabedt)

7 kommentarer:

Peder Ås sa...

To av dei finaste frå Queen - og eg har hørt jamnt på Queen i femogtredve år, så eg veit kva eg snakkar om...

Martha'n sa...

Jeg gleder meg til jeg har hørt på Queen i femogtredve år.

Og Peder, utepilssesongen har begynt!

Peder Ås sa...

Vel, alternativet her i helga var vel Terje Tysland i øltelt. Jeg satt heller hjemme med min venn, hr. Ringnes. Og tror nok jeg gjorde det rette...

Var forresten i Bøkeskogen i Stangvika i går og tok noen bilder av en konfirmant. Koselig å være tilbake...

Martha'n sa...

Terje Tysland + Øltelt + Surnadal i seg selv = For mye av det gode.

Den skogen er fin! Stangvika er fint. Konfirmant er sikkert også fint. :)

Anonym sa...

Peder ås? e du fra stangvika? Bestemor og bestefar bor der!

Bor du på svissholmen? :-D

Peder Ås sa...

Nei, Peder Ås bor ikke i Stangvika. Men dine besteforeldre bor i alle fall på en fin plass. Det er derfor Peder Ås har dratt med kanskje hundre unge på skogstur der. Og enda flere til Svissholmen. Og attpåtil fått (lærer)lønn for det. Heldige mann. Men mest heldig for å ha møtt slike som denne Queen-elskende bloggeren og andre med.

Martha'n sa...

Ntååh, tenk det du Peder! Ikke alle som er like heldige som deg, nei! :)