søndag 17. mai 2009

Hipp hurra!

Da var Mai, sommermåneden med spørsmålstegn, virkelig i gang. Et trygt tegn på at det begynner å skje ting er dette:
En kveld jeg satt ved skrivebordet (kanskje det minst brukte møbelet her i gården) kikka jeg ut vinduet og fikk litt noia/angst. Det var en sverm liksom, altfor mange insekter på en gang. Den natta drømte jeg at jeg gikk gjennom en sverm og måtte svelge massevis med mygg. Krise.
.

Så var det Melodi Grand Prix igår, hvilket fantastisk show! Haha. Uansett, jeg var helt pannekake og satt inne hele kvelden, så jeg så da hele dette fantastiske showet. Utrolig. Noe som gjorde det litt mer interessant var Synnøve Svabø som kommentator. Mange kommentarer type: "Nå er det tigerbalsam i grava til Lenin, dere!" Lovely lady..
.

Og idag er det 17.mai. Utrolig. Det har vært en kjempefin dag med strålende vær og akkurat nok alkohol innabords til å takle folkemengden + høyhæltesko i byen på en tålelig grei måte. Vi starta dagen på vennefrokost hos Thea og resten av nabokollektivet, der det var spanjoler, rumenere, svensker og italienere i tillegg til den vanlige sunne friske norske ungdommen. Brødskive med brie gikk ned på høykant, og ølen fulgte etter. Herlich. Så tusla vi til byen, sprang gjennom toget (2 ganger!) og fant oss bord på Mikrobryggeriet. Utrolig god øl der! Så der satt vi og kosa oss nesten glugg ihjel.. Jepp.
.

Hurra med dagen, hope you have a good one..

Ingen kommentarer: