mandag 9. november 2009

Boost/booze

Idag har jeg gått fra å være veldig våken til å være veldig rastløs til å være veldig ukonsentrert til å være bare surrete og ute av stand til å gjøre noe konstruktivt.

I den siste fasen, som inntraff når jeg var på biblioteket for liksom å skulle lese litt, så gikk jeg bort i hylla for reisehåndbøker og begynte å drømme meg bort. Jeg kjente at noen stirra på meg, snudde meg og så en veldig sliten type sitte på en stol og helt åpenlyst stirre på meg. Han var i femtiårene og hadde vært ute altfor mange vinternetter. Jeg snudde meg litt brydd tilbake til drømmene mine. På vei ut av biblioteket, etter at jeg hadde fullstendig gitt opp å lese noe mer så kommer han bort til meg. Jeg tar av meg headsettet og ser på han litt spørrende, kan jeg hjelpe deg med noe? Han stirrer på meg i ti sekunder før han sier"Du , trur æ, må værra dejn fineste dama æ har sjedd i hele mitt liv!"
Hvilket bringer meg til dagens spørsmål: HVA SVARER MAN DA???

Jeg velger å ta til meg ethvert kompliment, selv de som kommer fra rare, alkoholiserte menn på folkebiblioteket, og gikk ut derfra med et glis og The National på øret.
"I'm a perfect piece of ass. I'm a festival, I'm a parade."

Soundtrack: The National - All The Wine



Blogglisten

Ingen kommentarer: