onsdag 18. november 2009

What a wonderful hesitation

Jeg hadde eksamen igår, norsk skriftlig hovedmål. I morra er det sidemål på plakaten, og neste uke muntlig. Spananananade! Jepp, tror jeg kommer til å rule gata med nynorsken min.

Ellers så kommer Gunhild på besøk i morra, og det blir kjempekoselig! Rødvin, filosofering, kino og god mat i lende! Så kommer Hallvar, og han skal være her i to uker. Det blir også veldig koselig. Og neste helg er det utflyttningsfest her i gården. Mangler du invitasjon? Kom anyway, det blir gøy.




For øyeblikket trenger jeg ikke mer enn dette for å le til jeg knekker sammen.




Så hører jeg masse på 4 Non Blondes. Mest kjent for sangen What's up, men resten av plata er mye bedre. Sjekk ut! Plata heter Bigger, Better, Faster, More! Denne sangen heter Drifting, dama heter Linda Perry og burde vært genierklært. Enjoy.

Hand me your eyes, I will put them in front of mine
You'll see a little better

Blogglisten

Ingen kommentarer: