fredag 13. november 2009

Undertøy til folket!

Har du hørt historien om hun som brukte seks timer på å gjøre ingenting?
Det er meg for øyeblikket. Men det går nok bra. Anyways, jeg har fått litt dilla på Flickr! Åja, seint ute kanskje? Mulighet for det. Frøken Treighet får diplom i posten. Dere kan jo sjekke ut: Frøken Radiofjes

Ellers så kommer Hallvar med Kulen i Panna oppover neste uke og skal være her i to uker. Det blir gøy. Han driver og lager film da vettu, en sånn derre flinkis det da. Jeg skal i allefall visstnok være en sånn som tar imot folk som skal på audition og sånt. Bare være hyggelig og klappe på skuldrer og slikt. Tror jeg. Er ikke alltid like enkelt å skjønne hva Hallvar mener, kanskje skal jeg ikke være hyggelig i det hele tatt?

Såh, nå skal jeg avgårde for å handle undertøy og treningstøy. Any suggestions? Jeg får liksom en følelse av at jeg kan skrive hva som helst her uten at noen merker det. Men så står det på en sånn teller at det er over femti stk som leser bloggen. Det har jeg litt vanskelig for å tro på siden det aldri er noen som sier noe. Kan jeg virkelig skrive hva som helst uten at neon merker det?

La oss snakke litt om undertøy feks. Jeg har plutselig måttet skifte ut hele min undertøyssamling. Nå må jeg fylle opp med noe. Hva mener man? Gi meg tips! Hva er fint, hva er digg osv.. Jeg merker liksom at jeg har utrolig lite synspunkter på dette.

Kan bli litt kjølig, men så lenge det er fint...?

H&M er jo greit nok det, eller..?


En sikker vinner..

Hiv og hoi, ha en nydelig helg!

Blogglisten

Ingen kommentarer: