mandag 2. november 2009

I have your dreams and your teethmarks

Hva skjedde nå? Fire uker siden sist? Heisann hoppsann, my bad!

Vi kan godt bare stryke de fire ukene, eller, nei. Jeg har et bikiniskille som gjør det vanskelig. Jepp, har vært i syden. Og på snurren et par ganger, og på UKArevy, teater og konserter, har vært hjemmom på Sunnmøre en tur og hatt svineinfluensa femten ganger. Forrige uke var jeg på kino tre ganger på rad. Så går jeg på visninger i hue og rævva, skal nemlig flytte ut nå før jul. Nok om det. Kino? Se The Informant eller Zombieland. Ta med kaffe, stor boks med nøtter og tena lady. Zombieland kan bli vått. Æsj, nå var jeg ekkel. Jo, så har jeg slutta å røyke.

stuck-on-my-brain-for-three-weeks:


I have your good clothes in the car
So cut your hair so no one knows
I have your dreams and your teeth marks
And all my fingernails are painted

I'm here to take you now

You were right about the end
It didn't make a difference
Everything I can remember
I remember wrong

How can anybody know
How they got to be this way
You must have known I'd do this someday
Break my arms around the one I love
And be forgiven by the time my lover comes
Break my arms around my love




Blogglisten

Ingen kommentarer: