torsdag 5. november 2009

When you're chewing on life's gristle

Always look on the bright side of death, just before you draw your terminal breath.




Korrekt, i morgen den dag skal jeg til tannlegen og miste en del visdom. Som om der var noe særlig å ta av in the first place liksom. I tillegg så har jeg fått påvist betennelse i begge armer, Voltaren i lende, og får ikke lov å bruke dem til noe. Hm, hva gjør man da? Man kan bruke føttene i stedet for, sier du kanskje. Joda, ideen er god den, men nå vinterstid med to par strømpebukser og tre par ullsokker så blir det litt feil å måtte strippe på skolen før man skal skrive heldagsprøve. Tror forresten jeg uansett skal øve på å skrive med føttene, might come in handy one day. Så i morgen skal jeg først til kiropraktor å bli drept, så skal jeg til tannlegen å bli dum i tillegg. Fy faen, det er fredagen sin det! Bra start på helga. Yes sir!

Da skal jeg prøve å veie opp for all negativiteten her:
Gran Canaria: Martha aka Frøken Radiofjes er storfornøyd etter dagens ANDRE hole-in-one!
.
Positivitet på boks: Regina Spektor med The Calculation. Tekst på videoen, se, les og lytt!
.
Ellers så reiser jeg til Røros på lørdag for å besøke min kjære tante som er der på kreftrehabilitering. Jeg gleder meg veldig til å se henne igjen, og ryktene sier at det blir fancy middag OG svømming. I alle dager, hvilken helg!
.
Random positivitet

Er glasset ditt halvfullt eller halvtomt?




Blogglisten

Ingen kommentarer: