fredag 9. desember 2011

åttende desember (i går)

Det var en gang, i går for eksempel, at vi satt på Brukbar. Hei Hege!

 Gunnar var der også, men han var mest opptatt av å holde beina høyt for å vise frem de nye skoene sine. Ingen slapp unna.



 Hva faen, tenkte Morten. Jeg har da vel sett sko før.

Så rusla vi ut i desemberdagen med minusgrader og deilige snø, og bestemte oss for å gå på fretexrunde. Det var veldig gøy. Når vi var ferdig på Møllenberg måtte alle veldig tisse og alle var veldig kalde, så vi gikk på Antikvariatet og drakk kakao og spilte Scrabble. Jeg vant. Gunnar som løser kryssord to ganger i uka tapte mot meg som nesten har dysleksi av og til. Skikkelig YEAH liksom.

 Når vi kom hjem hadde nissen vært på besøk:


(Obs!OBS! Dette innlegget er IKKE sponset av Ringnes, skikkelig ikke liksom!)

Okei, nå skal jeg prøve å ikke være så morsom mer, men det er ikke så lett. Også beklager jeg at jeg ikke rakk å poste åttende desember på åttende desember, men det er ikke så lett. Hvem vet, kanskje kommer niende desember i går?




Blogglisten

Ingen kommentarer: