søndag 4. desember 2011

tredje desember

Fredagen ble slem. Vi fikk plass til hele tretten trivelige mennesker i den lille leiligheten vår, det var nok mat til alle, det ble hjemmebrygget øl og vin til alle og stemninga stod i taket, som man sier. Jeg skulle jo ikke ut, var planen, da jeg har eksamen i morgen. Men det er vanskelig å være konsekvent når promillen stiger i takt med antallet brura-vitser. Vi dro på Familien, jeg tryna på isen og etter litt vin, litt øl og litt minttu fant jeg ut at det var på tide å gå hjem.

Dette er eneste bildet av bacalaoen. Har hørt det er et bra tegn når gjestene slikker ut av gryta.


 Dagen etterpå, altså igår, følte jeg meg sånn. Hele tiden.


Idag er det lesing på g, spuriøs sammenheng for evah liksom.




Blogglisten

2 kommentarer:

Marte sa...

Jeg ser et mønster! Så fin adventskalender! :D Ja for du kan ikke stoppe nå? Sant?

Martha'n sa...

Ingen kan lure deg, søte Marte! Vi får se om jeg klarer og holde oppe tempoet. :)