søndag 11. desember 2011

ellevte desember

 På fredag var vi på Blæst. Der skulle det nemlig være Tribute to Hardcore. Alt var hardcore. Shottene var hardcore, brura-vitsene var hardcore og musikken var ganske hardcore. Moshpiten derimot - not so much.


Det første bandet vi fikk med oss fikk ikke vi helt med oss. Så jeg vet ikke hvem det er. Men sånn så de nesten ut. Etterpå kom Desperado. Lille hissige herr Ryjord starta konserten med å sparke ei øl i trynet på meg så jeg føler at jeg har lov til å kalle han liten. Han er jo litt liten.

 Dette er ikke Ryjord, altså er han ikke liten.

 Disse to stod for kveldens beste forsøk på moshpit. Veldig søte.

 Lille, hissige Ryjord.

 Hardcore-Hilde!

 "Kan jeg få synge i mikrofonen din? Nei, vent jeg mener brøle"

 Lurt triks når man skal stagedive i en litt for liten forsamling: finn den mest røslige karen og be han pent om å bære deg bort til folkemengden for så å kaste deg oppå. Funker fint.

Disko Violente avslutta kvelden og alle rusla fornøyde hjem. Neida, det gjorde vi ikke. Joda. Neida. Blogglisten

Ingen kommentarer: