tirsdag 13. desember 2011

trettende desember

Idag er en fin dag. Jeg glemte hvor utrent jeg var igår og kjørte styrketreninga litt for hardt, så idag klarer jeg ikke løfte lussekatta uten å remje. Jeg glemte også at kroppen min ikke egentlig setter pris på at jeg shotter for mye, selv hvor artig det måtte være. Når det er sagt så kommer dagens kalenderbloggpostellerhvadetnåheter her. Idag byr jeg på god stemning og inspirasjon! Først må du sette på Funeral og høre det om igjen og om igjen og om igjen en gang til.



Så ser du på denne fantastiske samlinga med bilder som kommer herfra.


Nå kommer godstemninga snikende vettu. Du glemmer gangsperre og fyllesyke og ser ikke så mørkt på vaffel-øl og lønningspils senere idag. Så tenker du at i morgen begynner en helt ny dag og da kan du gjøre akkurat hva du vil!
Blogglisten

Ingen kommentarer: