onsdag 21. desember 2011

nittende, tjuende og tjueførste desember

Wooops! Plutselig hadde det gått noen dager siden sist. Dette er nok det dårligste adventskalenderen i historien. Jaja. Grunnen til det er at jeg er hjemme. Jeg tenkte det var lurt å ikke sove før jeg skulle reise, så mandag ble en forholdsvis lang dag. Jeg har vært på juletrefest, skolegudstjeneste og så mange kaffebesøk at det går på autopilot.

En samtale på autopilot:
"ja, joda jeg trives i Trondheim......................jada, jeg går på skole.............politikk og sånt ja.............ja, disse byråkratene...........jada, jeg har jo kjæreste.......nei, han jobber i jula..............jada, typisk i den bransjen............om det blir trønder av meg? jeg vet ikke helt jeg......................joda, trivelige folk det................fin by ja.................litt kaldt om vinteren...........skal være her frem til 30.desember ja...............nyttårsaften i trondheim ja.................nei, jeg har ikke tatt sertifikatet ennå.............trenger ikke det når man bor i by, nei.......................noe annet her ute ja................denne ferja er noe styr ja...............blablablabla......"


Også er det veldig kos å være hjemme da. 

Med denne klumpen som krever kosing før frokost

 Og denne klumpen som krever lesing etter frokost.


 Så lenge jeg får frokost, så er det greit for meg.


Blogglisten

Ingen kommentarer: