tirsdag 6. desember 2011

sjette desember


Idag har jeg juleferie! Det feira jeg med å sove til halv ett. Deilig. Så åpna Gunnar adventkalenderen sin, og da var det bare å følge ordre.


 Så vi rusla ut i vind og frost. Først på Sirkulus, men der var det ingenting spennende. Så på Fretex i Fjordgata, og der hadde de en pels til 1499, hmm, tenkte Gunnar, jeg trenger jo vinterjakke. Men så bestemte han seg for å tenke litt på det og vi gikk videre. Lenger borte i gata møtte vi på Tante Isabell, så da gikk vi inn dit. Og der fant jeg kjolen. Den kjolen som ville hatt THE med store bokstaver hvis jeg hadde skrevet på engelsk og vært kul og skrevet om THE dress liksom. Jeg prøvde den og den satt som om noen hadde slikka den på meg. Så da kjøpte jeg den. Jaja, blir ikke middag på deg idag, sa jeg til Gunnar og han synes ikke det gjorde noe for det er godt med frokost til middag i blant.

Den er grønn og magisk med glittertråder innimellom avogtil. Den er hjemmesydd av noen som hadde lyst å se ut som Jackie Kennedy og det passer meg veldig fint. Det er en sånn kjole som sitter klistra over låvedøra og gir deg en heftig midje. Fornøyd? Ja.





Blogglisten

1 kommentar:

Marte sa...

"klistra over låvedøra" Hahaha! Herlig! :D