søndag 15. mars 2009

Bones broken: zero. Maybe tomorrow?

Jeg har overlevd min første tur ned, og opp, bakken i småsko. Who would have thought?

Søndag er supert. Virkelig. Dagen starta med solskinn og to timer lesing i senga. Skal snakke mer om boka en annen gang. Så spiste jeg seeeein frokost, og rusla etterhvert til byen for å møte Karoline. Planen var å ta litt bilder ute, men ide vi møttes begynte det å regne (et tegn, kanskje?) så vi søkte tilflukt på Somma. Dit kom også Marte og vi spiste kake og drakk kaffe og diskuterte italiensk kafé-interiør til det tøyt lilla-grønn-barokk-juggel ut av ørene på oss.

My Blueberry Nights

I kveld så vi da My Blueberry Nights, en film av Wong Kar-Wai som har også gjort Happy Together, som óg er super. Jeg liker denne filmen også veldig godt, selv om det er ganske lavt tempo så er det faktisk ganske mye som skjer. Og med flinke skuespillere og kjempeflotte bilder, nydelig klipping og filming, så blir det en behagelig opplevelse. Også er det jo Jude Law. Jepp.

Ellers så har jeg gått rundt i hele dag med denne sangen surrende rundt i hodet:

Og ellers da, hvordan står det til med deg?

3 kommentarer:

Marte sa...

Tja... Står hvertfall på føttene. Ikke dårlig bare det!
Lars Winnerbäck som president! Ja! I Norge! Og Sverige! Samtidig! Yeah!
Liker Lars jeg ^^,

bbarsk sa...

oioioi, my blueberry nights! Fant soundtracket her om dagen, som var braa! Men har ikke sett filmen ennu, anbefaler du?

Martha'n sa...

Filmen er veldig fin, synes jeg. Kjempefine bilder og musikk. Tempoet er noe treigt så hvis du bare forbereder deg på det så blir du ikke skuffa. ;) Hvordan går det Barsk? Alt vel i BA?