torsdag 19. mars 2009

Morra di er våryr!

Jeg fikk ånden over meg igjen, og fant ut at det passa seg med mer Postsecret. Seriøst, det er helt fantastisk! Det finnes faktisk folk som er mer føkka enn meg, og by the way: jeg har alltid visst hva en euphonium er. Jeg har faktisk spilt euphonium selv. Det var før jeg gikk over til å spille tuba. Jepp, så kul er jeg faktisk; jeg har spilt tuba.







Jeg har handla. Don't blame me, jeg er svak. Uansett: Fant converseskoa som jeg har hatt lyst på lenge til 199 - Ja takk! Så kjøpte jeg en rød leopardmønstra cardigan. Jepp, du leste riktig. Så for dere som er like nysjerrige som meg på hvordan jeg skal bruke denne/om jeg kommer til å bruke denne, så er det bare en ting å gjøre: kjøp meg masse bursdagsgaver (har bursdag om nøyaktig 11 dager!) og stay tuned. Yeah baby.
Sånn ser den ut. Heftig.
.
Ellers så har dagen idag vært knall. Strålende sol og glade folk. Har fri idag og i morra for lærerne våre skal på "studietur" til Amsterdam. hehe. Så idag rusla jeg til byen med vårsko, vårjakke, nye solbriller som ser ut som Holly Golightly sine i Breakfast at Tiffanys og Patti Smith på discman'en. Jess, jeg har discman. Mp3spillern klikka. Men kjøpte meg ny igår, så egentlig er jeg blakk. høm. Det har jeg ikke tenkt på. Flaks at jeg bare kjøpte skikkelig matnyttige ting idag da..
.
Dagens sang: den alltid like geniale Patti Smith med Dancing Barefoot. Hva sier du? At du ikke liker denne sangen? Fuck you.

5 kommentarer:

Marte sa...

Liker postsecret liker nyesko liker ny cardigan (jeg er spent) liker vår liker sol liker patti smith elsker dancing barefoot og elkser deg knis! ;)

Anonym sa...

Hey... sånne sko har jo jeg! Faktisk!

Martha'n sa...

sorry siri. men du er søtere enn meg, så du vinner uansett. :)

marte, du er også søt. dere er begge søte. ble mye søtt her nå. japp.

Kathrine sa...

åh elska de hemmelighetene

Martha'n sa...

Postsecret er fint og hemmeligheter er gøy. :)