tirsdag 24. mars 2009

One big day, just around the corner..

Da har det seg sånn at dette radiofjeset har snart bursdag! Mandag 30. mars er det full baluba, og passende nok starter dagen med en tre-timers prøve i sosiologi og sosialantropologi. Men men. Lots of fun. Men noe som faktisk ER lots of fun er ønskeliste! Det er gøy. Så her kommer den:

1. Pc - min streiker snart

2. Damesykkel med korg

3. Søt liten matboks

4. Polaroid film

5. Verdens kuleste Converse!

6. Sertifitikati..øhh, lappen.

7. Tatovering - ikke nødvendigvis der

8. Masse rart fra H&M

9. Filmplakater

10. Cder

Jeg lagde jo en ønskeliste til jul og der jeg ønska meg kontrabassmenn og spansktaleferdigheter osv. For å si det sånn: jeg fikk ikke det. Derfor lager jeg en litt mer realistisk en til bursdagen. Eller, det er vel en definisjonssak. Uansett, kos deg med den, håper du blir inspirert!

9 kommentarer:

Anonym sa...

Hei på deg! Eg he fått dilla på bloggen din alldeles, so det e grunnen til den hyppige kommentarane (viss to på to daga kan reknast som hyppig?).. Skulle ønske eg kunne komme på besøk til deg å feire bursdagen din, men i mangel på fritid å penga i tillegg til Stavangertur i påska so e nok det et urealistisk ønske frå mi side:( Dumt..

Men må få sei at det va ei bra ønskeliste i mine auge..:) å veldig realistisk, viss enn kan gå ut i frå at dei som eventuelt skal spandere på det serfittikatet (so han kristian so fint kalte det når han va liten) å PC he litt penga mellom hendene da:)

Håpe du får ei strålande bursdagsfeiring!!! Klem Synnøve:)

Martha'n sa...

Hallois! to daga på rad e mykje meir koselig enn ka d e for hyppig hvertfall!:)

d ha vore veldi kjekt om du ville kome på beøk en gong, he no nokre fridaga i mai å sånn da, eventuelt? kortid dokke reise til stavanger då? å kor lenge dokke verte? ej prøva å få jobbe en del i påska, men skal no rekke nåke feiring å nokre dansa fordiom. ;)

ej sette forresten veldig pris på din research! åsso ler ej av folk som betala over ti tusen krone for en leopardmønstra cardigan. folk e domme, so e d sagt. ønskelista mi e ej me fornøgde me. so fr ej heller berre takle d om ej ikkje nødvendigis får sertifitikitikate å sånt likevel.

her om dagen sto ej på busstoppe å venta, so såg ej to jente i sjuårsalderen på vei heimigjen frå skulen, so brukte omtrent det kvartere ej sto å venta på å kome sej tre meter opp bakken. då tenkte ej på oss so va nåke so utruli som bestevenna Å femmenninga. ;)

klem

Anonym sa...

Martha du er for oss alle
så aldeles i farta
Du hopper rundt å sprer ditt smil
Med store ord om kunst og stil
Du blir aldri trett av å prate om det som forsvinn.

Kanskje du må ta et dypdykk
i ditt lette sinn.

Du er en spire du martha
en vidunderlig sådan
du minner meg litt om en kompis
han heter halfdan.

Hvordan har det seg så at en dame som deg
kan sitte her på dataen, å blogge ivei
om store dager, og om hjørnene små
til busstopper og julegavelister
som kan googles akkurat nå

Jeg vil avslutte rimet med å si et par velvalgte ord.
Det er heldigvis ingen som omhandler din mor.
Jeg håper du tar dette diktet som veldig god fish

og håper du snart slutter å skulke INTERNATIONAL ENGLISH!!

Hilsen youknowwho!

Martha'n sa...

minner jeg deg virkelig om halfdan? da må han være en utrolig hyggelig type! :) tusen takk for at du ikke dikta om mora mi. skal slutte å skulke, skal rett og slett begynne et nytt og bedre liv! øhh, eller ikke. vi får se.
fred ut øystein, sees på skolen!

Anonym sa...

Det hadde våre bra viss eg kunne komme en tur oppover veit du! berre tull ta meg å holde på å ikkje komme på besøk..;) i mai he det seg sånn at ej he eksamena, å sida bøkene ikkje he våre åpna heilt enda so trur eg at alt av raude daga bør gå med til lesing.. men ej he sommarferie etter den 29 mai da.. viss det e en fredag.. so kanskje ej kan komme den helga, altså 29 til 31, viss det ikkje e ei dum tid for deg? det hadde vår superdupert!!

Vi skal vær i Stavanger heile påska skal ej sei dej... reise den 5 å kjeme igjen søndagen etter.. trur det e den 12.. so blir nok ikkje mykje verken feiring eller dansing for mitt vedkommande:P

Anonym sa...

Pokker. Jeg som tenkte at du skulle få verdens vakreste bok, men da får det bli damesykkel med korg i stedet. Greit nok.

Sjåast i påska?

Martha'n sa...

Synnøve: Ja, de passa kjempefint! He fri mandag 1.juni tilåme, so då kan d no verte longhelg! :)

Linda: Du kan no legge verdens vakreste bok i sykkelkorga? :) Men also, ej ønska mej bøke me, berre glømte å ha d på lista. Ønska mej blant anna Postsecret-boka, å masse engelske pocketbøke. :) Å verdens vakraste so klart. Vi sjåast garantert i påska. Skal nok jobbe litt, men d går vel bra. Kortid du kjeme? Mamma snakka om kake sånt palmesøndag (e d en dag?)
Får du me dej na Arve me eller? ;)

Sol sa...

skal du feire?? :)

Martha'n sa...

Ja, det skal jeg Sols! mandag, 1800 hours, my place, kaffeslabberas i lende! :) Ta med deg dama da! :)