lørdag 21. mars 2009

"Vil du se trusa mi?"

Igår var det bursdagsfest til Martin! Tjo og hei, det var livat kan du tro. Man skulle kle seg ut, enten bad taste eller som en filmkarakter. Mange var åpne for tolkning. Jeg hadde på meg den røde leopardmønstra cardiganen og følte det var nok utkledning egentlig. Masse artige bilder ble det i alle fall. Se og nyt.

Rensel og bursdagsbarnet.

Marte og Martha. Ja, vi har like navn, get over it.

Baktusbror med Liz på fanget og kjerringa fra Sweeney Todd


Candyboy og Karius & Baktus

Og for å sette bilde til sitatet som er navnet på blogginnlegget: Karoline mente det var viktig å være stygg innerst som ytterst når man var bad taste. Og hun følte det var viktig å vise. Så det gjorde hun. Nok. Alt i alt var alle enige om at det hadde vært en fin kveld. Spesielt Spice Girls, de kosa seg ekstra masse. Korte kjoler, blir luftig da vøtt. Og hva er det? Jo det er bra. Ikke sant vel, Karoline?

Kveldens sang (som vi blei hysja på)

3 kommentarer:

Marte sa...

Disse bildene gjorde en herlig dag nesten fantastisk! :D
...serriøst, bildene var jo nesten bedre enn festen i seg selv... knis

Karoline sa...

Hahaha,Æ DØR! få sjå på trusa diii!

Martha'n sa...

haha! ikke dø da karoline, den dagen jeg tar på meg trusa uttafor strømpebuksa lover jeg at du skal få se! :)